Lesaffre – program Lesaffre Strefa Premium

Dla Lesaffre Polska S.A., producenta drożdży, polepszaczy oraz mieszanek piekarskich i cukierniczych, przygotowaliśmy program lojalnościowy LESAFFRE Strefa Premium. Cel, który postawiono przed naszym zespołem, to: opracowanie, wdrożenie i obsługa sezonowego i atrakcyjnego dla klientów (piekarni i cukierni) programu lojalnościowego, który pozwoli na utrzymanie sprzedaży produktów z gamy marki. Wszystko dlatego, że co roku w okresie od kwietnia do października cała branża mierzy się ze spadkiem sprzedaży.

Wypełnij brief online

Realizując to zadanie, stworzyliśmy internetową platformę programu lojalnościowego, która pozwalała na bieżąco monitorować aktywność klientów biorących udział w akcji oraz wymieniać punkty na nagrody. Ułatwiła ona kontakt z przedstawicielem handlowym, a także prezentowała aktualny ranking potencjalnych laureatów wyjazdu do Francji, który był główną nagrodą w programie. Odpowiadaliśmy także za: opracowanie mechanizmu programu lojalnościowego, stworzenie konceptu kreatywnego i nazwy wraz z szatą graficzną oraz utworzenie serwisu internetowego, materiałów ATL i BTL jak i za stałą obsługę programu.

Posłuchaj wywiadu

Kiedy warto zainwestować w program lojalnościowy?

Przeczytaj również: