Konsulting przedwdrożeniowy

Pomożemy, gdyż mamy to przepracowane. Analizując business case’y kilkudziesięciu programów lojalnościowych na przestrzeni ostatnich kilku lat opracowaliśmy skuteczne procesy ich projektowania. 

Pakiet: Konsulting mechaniki programu lojalnościowego

Zaangażowanie po stronie Klienta: osoby odpowiedzialne za realizację programu lojalnościowego

Proces konsultingu:

  1. Wywiad online z Klientem i przygotowanie briefu

  2. Praca wewnętrzna:
    • Badanie konkurencyjnych programów lojalnościowych
    • Badanie oferty klienta
    • Przygotowanie warsztatów
  1. Warsztaty online z zespołem klienta odpowiedzialnym za wdrożenie programu lojalnościowego

  2. Opisanie mechanizmu i przygotowanie dokumentacji funkcjonalnej programu lojalnościowego
  3. Spotkanie zamykające projekt

Czas projektu: 2-3 tygodnie

Produkt: dokumentacja funkcjonalna mechanizmu programu lojalnościowego

Dodatek: Konsulting IT

Zaangażowanie po stronie Klienta: osoby odpowiedzialne za realizację programu lojalnościowego, osoba z działu IT (w przypadku integracji)


Proces konsultingu:

  1. Wywiad online z Klientem na temat zagadnień technicznych na podstawie dokumentacji funkcjonalnej
  2. Dialog techniczny w zakresie integracji
  3. Przygotowanie dokumentacji funkcjonalnej serwisu lojalnościowego
  4. Spotkanie zamykające projekt

Czas projektu: 1-2 tygodni

Produkt: Specyfikacja funkcjonalna serwisu lojalnościowego

Dodatek: Konsulting zagadnień prawno-podatkowych

Zaangażowanie po stronie Klienta: osoby odpowiedzialne za realizację programu lojalnościowego, osoba z działu księgowości

Proces konsultingu:

  1. Wywiad online z Klientem na temat kwestii prawnych
  2. Konsultacje z działem księgowości i/lub prawnym Klienta
  3. Opracowanie wniosku o opinię dla urzędu skarbowego w celu uzyskania oficjalnego oświadczenia

Czas projektu: 2-6 tygodni

Produkt: Opis zagadnień prawno-podatkowych wraz z interpretacją izby skarbowej

Posłuchaj wywiadu

Kiedy warto zainwestować w program lojalnościowy?

Przeczytaj również:

Webinar lojalnościowy
x