Caparol – programy Liga Profesjonalistów i Mistrz Sprzedaży

Caparol Polska Sp. z o.o. to producent wysokiej jakości farb i systemów ociepleń. Naszym celem było wdrożenie długookresowego programu lojalnościowego o nieszablonowej konstrukcji i wyróżniającego się wśród konkurencji, budowa klubu lojalnych wykonawców z deklaracją współpracy, a także wzrost sprzedaży produktów.

Wypełnij brief online

Na potrzeby programów przygotowaliśmy serwis programcaparol.pl, który posiada elementy e-commerce, gdzie uczestnicy mogą wymieniać zgromadzone punkty na nagrody. Dla administratorów przygotowano również łatwy w obsłudze dedykowany system CMS i moduły raportowe do bieżącego monitorowania danych poszczególnych programów. Powstał także mechanizm, który pozwala na wielokanałowy sposób rejestracji zakupów oraz call center, które służy pomocą. Dodatkowo formuła programów Caparol została przygotowana w taki sposób, aby nie wyczerpała się po pierwszym roku ich trwania i by możliwe były dodatkowe, kreatywne działania skierowane do wykonawców, dystrybutorów czy architektów wnętrz.

Posłuchaj wywiadu

Kiedy warto zainwestować w program lojalnościowy?

Przeczytaj również: