Sztuka z dopiskiem „NFT” robi prawdziwą furorę nie tylko w sieci. Opinia publiczna aż wrze od informacji odnośnie do nowych zastosowań tego rodzaju dzieł. Wyjątkiem nie jest lojalność konsumencka. Zdziwieni?
NFT znajduje zastosowanie w programach lojalnościowych i robi to szturmem. Specjaliści przewidują, że NFT stworzone przez markę będą dominującym trendem w przyszłości. Posiadanie tej unikatowej jednostki danych wiąże się z przywilejem i statusem. Włączając NFT do programu lojalnościowego, możesz zaoferować coś wyjątkowego swoim najcenniejszym klientom.
Listen to "| Łukasz Wołek| Czy programy lojalnościowe działają?" on Spreaker.
Czym jest sztuka NFT?
NFT to skrót od Non-Fungible Tokens. Działa jak świadectwo pochodzenia, wykorzystując technologię blockchain, która przechowuje oraz przesyła informacje o transakcjach zawartych w Internecie. NFT znalazły zastosowanie w sieci, gdzie świadczą o oryginalności dzieł sztuki, kolekcjonerskich kart, muzyki, wirtualnych nieruchomości i wielu innych. Każdy z tokenów jest unikalny i ograniczony ilościowo, co jedynie podnosi wartość i popularność dzieł NFT.
Jakie zastosowanie ma NFT w programach lojalnościowych?
Nowości przyciągają klientów, zaś grafiki NFT zaciekawiają i pozostawiają niedosyt, który łatwo wykorzystać w programie lojalnościowym. Łatwość w oznakowaniu sztuki kryptograficznej czyni ją idealną do budowania relacji z klientami. Unikatowe zdjęcie sklepu, graficzne dzieło sztuki lub efektowne karty związane z marką będą bez wątpienia ekscytującym i niezapomnianym urozmaiceniem programu lojalnościowego, które z pewnością zachęci do dłuższej relacji z marką. W końcu każdy słyszał o NFT, lecz nie każdy miał okazję je mieć.
Czy grafikę kryptograficzną można stworzyć samemu?
Tak, w dodatku cały proces jest dość łatwy. Wystarczy przesłać nośnik cyfrowy na rynek NFT lub serwis aukcyjny, a następnie uiścić niewielką opłatę w kryptowalucie. W taki sposób marki mogą uzyskać idealne nagrody dla swoich lojalnych klientów. To ciekawa alternatywa wśród nudnych kart członkowskich. Dodatkowo klienci, którzy zdobędą markowe dzieło sztuki NFT, zawsze będą pamiętać o takim wyjątkowym upominku.
Jakie marki stosują NFT w swoich programach lojalnościowych?
Może poczujecie się zainspirowani na wieść, że z nowych technologii korzystają już wielkie marki. Przykładem są tu Estée Lauder, Clinique, Starbucks czy Hugo Boss. Clinique Smart Rewards zorganizował loterię NFT, w której członkowie mogą dzielić się wrażeniami na mediach społecznościowych. Dla najaktywniejszych przewidziane są nagrody w postaci kultowych kosmetyków marki oraz dopasowana do nich grafika NFT. Prawdziwa gratka dla kolekcjonerów!
NFT to gorący, nowy trend, który szybko zyskuje popularność w świecie programów lojalnościowych. Przy ich pomocy zadbasz, aby doświadczenie zakupu Twoich produktów było niezapomniane. Konsumenci na długo będą wspominać niezwykły (może pierwszy w swoim życiu) kontakt ze sztuką kryptograficzną. Pora dołączyć do grona pionierów świata lojalności NFT!