Z okazji walentynek życzę Ci… programu lojalnościowego!

Oficjalnie rozpoczęliśmy przygotowania do walentynkowego szału zakupów. Naszym łupem w tym czasie padną zarówno tradycyjne prezenty, takie jak biżuteria, bielizna, alkohol czy słodycze, jak również nieco oryginalniejsze, m.in. spersonalizowane gadżety. 

Listen to "| Łukasz Wołek| Czy programy lojalnościowe działają?" on Spreaker.

A gdzie w tym wszystkim program lojalnościowy? Okazuje się, że w lojalności konsumenckiej również można się zakochać!

Sklepy chętnie udzielają dodatkowych rabatów w związku z różnymi  świętami i okolicznościami. Nie inaczej jest w przypadku walentynek, podczas których można złowić prawdziwe perełki promocyjne, a dodatkowo dołączyć do programu lojalnościowego lub dorzucić kilka punktów do już istniejącego konta. Podpowiadamy, jak programy lojalnościowe kradną serca zakochanych.

Wypełnij brief online

Biżuteria

Elegancka, zmysłowa biżuteria to klasyczny prezent w dniu zakochanych. Jest wyrazem głębokich uczuć, zaangażowania, a ze względu na wysokie ceny, jest uważana za prezent luksusowy. Dla tych, którzy kierują się sercem, sklepy z biżuterią przyszykowały specjalne rabaty na walentynki. Co więcej, dzięki programom lojalnościowym klienci mogą zyskać dodatkowe punkty i benefity w zamian za skorzystanie z promocji na 14 lutego. Przykładem jest poniższy program sklepu internetowego Prana.

https://prana.pl/Program-lojalnosciowy-cabout-pol-18.html 

https://prana.pl/ 

Bielizna

Klasyka wśród prezentów walentynkowych, która kojarzy się z delikatnością, miękkością i sensualnością. Branża bieliźniana potrafi zachęcić do zakupu swoich produktów szczególnie kobiety, które kierowane chęcią skorzystania ze zniżki zapisują się do programu lojalnościowego. W naszym researchu uwagę zwróciła marka Bohomoss. Zebrane punkty zakochani mogą wymienić na jednorazową zniżkę: 1000 pkt. -20%, 2000 pkt. -25%, 3000 pkt. -30%, 5000 pkt. -50%.

https://bohomoss.com/pl/info/program-lojalnosciowy-38.html 

Alkohol

Kieliszek szampana czy szklanka klasycznego whisky to must have romantycznego wieczoru we dwoje. Producenci alkoholu zacierają ręce i udoskonalają swoje programy lojalnościowe o rabaty dla zakochanych. Nie tylko koneserzy ucieszą się z takiego prezentu. Dołączenie do lojalnych konsumentów skutkuje dodatkowymi profitami, nie tylko 14 lutego. 

https://swiat-whisky.sklep.pl/content/14-program-lojalnosciowy 

Słodycze

Jak walentynki, to oczywiście na słodko! To święto nie obejdzie się bez truskawek i czekolady. A dla klientów preferujących słodkości swoje propozycje przygotowały cukiernie. Nie zabraknie w ich ofercie miejsca dla lojalności konsumenckiej, która również osładza wydatki, jakie czekają zakochanych. Poniżej sklep internetowy, który świeci przykładem dla branży cukierniczej pod względem lojalności konsumenckiej.

https://pyzipyzi.pl/program-lojalnosciowy/ 

https://pyzipyzi.pl/ 

Viscale Box - program lojalnościowy b2b

Personalizowane gadżety 

Na rynku nie brakuje pomysłów dla tych, którym klasyczne prezenty po prostu się znudziły. Inicjały kochanej osoby, delikatny napis, cytat (czy hasło przywołujące ciepłe wspomnienia), wykonywane na zamówienie, są obiektem dużego zainteresowania wśród zakochanych par. Istnieje wiele sklepów, które oferują właśnie taki rodzaj upominków, oferując przy tym system benefitów dla swoich klientów. 

https://aleupominek.pl/

https://aleupominek.pl/pl/about/program-lojalnosciowy-i-rabaty-65.html

Świece 

Podobno 14 lutego miłość unosi się w powietrzu. Taki zapach można czuć nie tylko w dniu zakochanych, może on towarzyszyć ukochanej osobie codziennie. Wszystko za sprawą świec zapachowych, których sprzedaż wzrasta w miarę zbliżającego się dnia Świętego Walentego. Korzystać z rabatów mogą nie tylko zakochani, tym samym nie tylko pary cieszą się członkostwem w programie, który (odpowiednio przygotowany) będzie angażował konsumentów przez resztę roku. 

https://www.kringle.pl/program-lojalnosciowy,12,73.htm 

Program lojalnościowy może angażować konsumentów przez cały rok, nie tylko w walentynki. Jako przedsiębiorcy powinniśmy wykorzystywać okazje, jakie stwarzają nam święta okolicznościowe. Zatrzymanie przy sobie klienta na dłużej stanowi problem, jednak  program lojalnościowy jest odpowiedzią, dzięki której klient powróci po nasze produkty nawet bez „motylków w brzuchu”.

Posłuchaj wywiadu

Kiedy warto zainwestować w program lojalnościowy?

Przeczytaj również:

Webinar lojalnościowy
x