Ponad 250 tysięcy złotych dofinansowania do programów lojalnościowych

dofinansowanie programów lojalnościowych

W ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój PARP przeznaczył 110 mln zł na dofinansowanie małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie projektów polegających na zwiększaniu wykorzystania technologii cyfrowych w biznesie. Minimalna wartość projektu (kosztów kwalifikowanych) wynosi 60.000 zł, a maksymalna 300.000 zł. Oznacza to, że przy uzyskaniu maksymalnego dofinansowania w wysokości 85% można otrzymać 255.000 zł dotacji. Składanie wniosków o dofinansowanie trwa od 20 września do 20 października 2021 roku.

Czy można dostać dotację na program lojalnościowy?

Tak, zdecydowanie na wdrożenie programu lojalnościowego realizowanego w oparciu o technologie informatyczne Viscale można dostać dofinansowanie. W ramach naszej oferty przygotowaliśmy specjalne pakiety, które z pozyskanej dotacji pozwolą sfinansować wdrożenie systemu lojalnościowego oraz pakiet obsługi rocznej, a w niektórych przypadkach nawet dwuletniej.

Co trzeba zrobić, aby otrzymać dotację na program lojalnościowy?

Aby otrzymać dofinansowanie na projekt cyfryzacji programu lojalnościowego, należy złożyć wniosek o dofinansowanie skierowany do odpowiednich organów. Nasza spółka współpracuje z wyspecjalizowanymi w tym temacie partnerami. Rekomendujemy ich naszym klientom, ale nie pośredniczymy w tej operacji.

Wedle oficjalnych informacji, największe szanse na pozyskanie dofinansowania mają firmy, które narażone są na straty podczas lockdownów i projekty, które mogą przyczynić się do ustabilizowania biznesu podczas pandemii. 

Jak wygląda wdrażanie programu lojalnościowego z dofinansowaniem?

Praca nad projektem wygląda następująco:

  1. Konsultacje z ekspertami Viscale: opracowanie wstępnego mechanizmu programu lojalnościowego oraz szacunkowa wycena wdrożenia i obsługi.
  2. Konsultacje z firmą doradczą specjalizującą się w pozyskiwaniu finansowania.
  3. Przygotowanie wniosku o dofinansowanie przez firmę doradczą.
  4. W przypadku uzyskania finansowania rozpoczęcie prac wdrożeniowych uruchomienie projektu i obsługa.
  5. Rozliczenie dotacji.

Ile może zarobić firma, wdrażając program lojalnościowy w wersji cyfrowej?

W zależności od skali przedsiębiorstwa, potencjału rynku i bieżącej koniunktury programy lojalnościowe mogą spowodować dodatkowy przyrost (wychodzący poza wzrost organiczny) obrotów o 3-15%. W przypadku firm generujących kilkanaście - kilkadziesiąt milionów obrotów rocznie dodatkowy zysk z wdrożenia programu może wynieść nawet kilka milionów złotych.

Z kim mogę porozmawiać o projekcie?

Prosimy o kontakt z Łukaszem Tabaszewskim: 606 258 804, lukasz.tabaszewski(at)viscale.pl

Posłuchaj wywiadu

Kiedy warto zainwestować w program lojalnościowy?

Przeczytaj również: